Jump to content

חובב אספנות

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חובב אספנות

  1. תודה אני יבדוק את הסקודה גם
  2. שלום לכולם אני מעוניין בהמלצות לרכב חדש למשפחה עד 130k אהבנו את הקרוסאובר 1600 של סוזוקי מה עוד יש במחיר הזה ? אני לא מכיר את המבחר כלכך ולכן מעוניין בעצות לגבי סוג רכב משפחתי וחסכוני ככל שניתן יש מלא פרסומות על שברולט טראקס וספורטאז מה עוד יכול להיות רלוונטי? כמוכן אם מישהו קיבל הצעה מסוכנות מסוימת אולי אפשרי לדעצ איזה סוכנות "מפנקת " יותר וכדאי לרכוש דרכה תודה מראש
  3. היום בררתי בגבעון באר שבע על הקרוסאובר הציעו לי את הרכב 4*2 כולל מובילאיי 1586 סמ"ק אוטומט glx במחיר מבצע של 123464 כולל ביטוח מקיף+ חובה לשנה מתנה +אגרת רישוי אפשרות לחבילה של קודן+מרים שמשות +חיישן רוורס או 2000 ש"ח הנחה המבצע עד ה2.8 האם מישהו קיבל עסקה טובה יותר?
×
×
  • תוכן חדש...