Jump to content

eliko28

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eliko28

  1. דיווחתי...השאלה מה קורה אם הוא יטען שכן פגעתי בו איך אני אמור להוכיח אחרת?, בדקתי במקום אם יש מצלמות במקום ,לא היה למקום מצלמות
  2. בזמן חניית רכב בתור לשטיפה התחלתי לנסוע לאחור במהירות כמעט אפסית,בזה הרגע עבר נעמד אדם מאחורי רכבי ונתן לי מכה ברכב עם היד ואמר כי פגעתי בו,והוא ביקש את הפרטים שלי..לאחר שיצאתי אליו וראיתי כי אין כול נזק לאותו אחד,ואינו סובל משום פגיע וכך גם שאלתי אותו האם נפגע וידעתי שלא כיוון שמהירות הנסיעה הייתה כמעט אפסית,לאחר שהתנצלתי לפניו..לחץ לי ואמר שהכול בסדר ושהוא רשם את מספר הרכב שלי ובמידה שיחוש כאבים הוא יראה מה עושה בקשתי את הפרטים של הבחור והוא נתן לי רק את מספר הטלפון והשם שלו והלך מהמקום בצורה רגילה ולא רצה שום טיפול ושוב אמר שזה בסדר..השאלה שלי היא כזו מה אני אמור לעשות במקרה כזה ואיך לפעול..תודה
×
×
  • תוכן חדש...