Jump to content

Eitan190

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Eitan190

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם. יש לי אופל קורסה שנת 94 שטופלה במוסך לפני כחודשיים. נמצאו מס' מוקדים של דליפות מים שנראו לי הגיוניים ובנוסף נאמר שצריך להחליף שני צינורות מים של רדיאטור חימום. אני מבין שיש מכוניות מסויימות שלהן אין ברז חימום ולכן יש זרימה מתמדת של מים אל רדיאטור החימום והחוצה. רק כאשר מופעל המפסק בתא הנהג, מתאפשרת כניסת האוויר לרכב. בנוסף, הבנתי שיש מכוניות מסוימות(לא יודע עם הקורסה ביניהן) שלהן יש ברז חימום. במקרה זה ניתן לנתק את צינורות החימום, לשים במקומם פקקים ולמעשה לנטרל מהמערכת את רדיאטור החימום. אני מבין, שכאשר אין ברז חימום, ניתן לעשות מעקפים, גישורים למיניהם אבל במידה והצינורות עצמם דולפים זה לא ממש יעזור. האם בקורסה ניתן לנתק את המערכת לגמרי ופשוט לא הציעו לי את האופציה? תודה רבה על העזרה
  2. שלום לכולם, אני רוצה לעשות שיפוץ קוסמטי לרכב (אופל קורסה 95), בעיקר הסרה של שפשופי צבע וכתמי חלודה קטנים ומאוד מקומיים. הייתי שמח לקבל חוות דעת בנוגע לשני מקומות ששמעתי עליהם: קאר פיקס בתל אביב (אני מתכוון שהם יעשו את התיקונים ולא אני) או יונייטד שיא בפתח תקווה תודה רבה על העזרה, איתן
×
×
  • תוכן חדש...