Jump to content

biohazard

  • הודעות

    502
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    דיאגנוסטיקה לרכב.

הנקודות של biohazard

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

10

מוניטין

  1. הדרישות פשוטות, זול, מגבר חזק,אמין,BLUETOOTH וGPS. זהו. המערכת בלינק מEBAY היא ללא GPS. המערכת השניה יוצאת 290$ כולל משלוך. המערכת שאני רוצה לקנות http://www.shopperz.biz/double-din-car-dvd-player-with-gps-navigation-bluetooth-tv-am-fm-radio-sd-slot-ipod-jack_p44579112 יוצאת לי 240$ כולל משלוך. מה אתם אומרים על המערכת הזו? http://www.aliexpress.com/item/universal-2-two-Din-6-2-In-Dash-Car-DVD-player-GPS-optional-audio-Radio-stereo/1194965801.html
  2. תודה על התשובות. לירוי, איזה מערכת יש לך וכמה אתה רוצה עליה? איזה מותגים סיניים טובים? זה העניין שאני מחפש משהו במחיר סביר ובאיכות סבירה. המערכות של פאיוניר ושות' יקרות מדי ולרוב לא עובדות כ-GPS אצמעי, רק בשיתוף עם טלפון. אני לא רוצה WAZE, הוא לא עובד ללא אינטרנט.
  3. תודה רבה, מה זה פשוטה, במה זה מתבטא?לא עובד טוב,בעיות? המערכת לא עולה חצי מהמחיר האייביי , תבדוק שוב ,אתה מדבר על המערכת ללא GPS. חוץ מזה יש לי קופון הנחה באתר הזה. דיברתי על משלוך בדואר רגיל, לא FEDEX וכו.. העם עדיין אני אצתרך לשלם מכס וכמה? יש לי כבר מתאם פלסטיק והמחיר של המערכת עם ANDROID גבוהה מדי. אשמח על המלצות על מערכות זולות וטובות. תודה.
  4. שלום חברים, מזמן לא ביקרתי באתר. לאחרונה החלטתי לקנות מערכת מולטימדיה לרכב שלי (סוזוקי SX4). לאחר בירור המחירים בארץ, החלטתי להזמין מחו"ל. מצאתי את המוצר הבאה שמצאה חן בעניי: http://www.shopperz.biz/double-din-car-dvd-player-with-gps-navigation-bluetooth-tv-am-fm-radio-sd-slot-ipod-jack_p44579112 השאלות שלי הם: האם למישהו יש נסיון עם כזו מערכת? איך המחיר, סביר? האם יש למישהו נסיון עם החנות הזו http://www.shopperz.biz/ ? מה לגבי מכס, כמה יכולים לבקש לשלם(או יש מצב לא לשלם?) והעם צפויות בעיות נוספות? עד כמה קשה להתקין לבד ומה בערך מחיר התקנה מקצועית? תודה לכולם.
  5. סבון כלים ואקונומיקה לא מתאימים לניקוי שמשות ויכולים בכיף לגרום נזק לצבע הרכב ולכתמים שלא יורדים. לנוזל ניקוי צריך מים מסוננים היטב, כוהל וסבון רגיל לניקוי ידיים,מזה בדרך כלל מורכב הסבון שמוכרים באוטו דיפו, רק ששם מוסיפים צבע ובושם.
  6. בדרך כלל צמיגים עושים רעש כאשר חסר בהם אוויר. מה הלחץ האוויר שאתה ממלאה? בכללי לצמיג כמו שלך 205/55 R16 דרוש לחץ אוויר של 33-34PSI.
  7. biohazard

    החניה שדפקה אותי

    לגבי חרדים בתור מי שהסתובב הרבה בשכונות שלהם, לרוב רכב אצלהם הוא אמצאי בלבד וממש לא אכפת להם מהמצב המכני,פנימי,חיצוני שלו גם אם זה הרכב הפרטי שלהם ולגבי גישה לנהיגה שלהם, כנראה שסומכים יותר מדי על אלוהים (cruise control)- מהשמיים. VRTK: גם אם היא היתה נותנת לך את הפרטים , הם לא היו עוזרים לך, הרי הנזק הוא מינורי. אתה לא תצבע את כל הטמבון בגלל זה, נכון? האמת שבמצב הזה אני היתי פשוט אומר לה כל מה שאני חושב עליה ומתקן את הנזק לבד.לפי התמונות אפשר לתקן את הנזק לבד כך שאתה בעצמך לא תצליך להצביע על איפה הוא היה.
  8. יוסי פרנקוס: הבעיה היא שזה על חשבון הבריאות הנפשית וכסף(לא רק מהקנסות) של כולנו. במילים אחרות ,דופקים אותנו מכל הכיוונים ואנחנו אומרים "תודה" למדינה הנהדרת שלנו, ואחרי זה עוד אומרים שישראלים לא פראיירים. ועוד איך פראיירים! אתם פשוט לא יודעים מה העלות של הפרוייקט ה-300 המצלמות החדשות(רק המחיר של כל מצלמה הוא בסביבות 300,000 שקל), זה היה יכול להספיק לשיפור מהותי של החינוך בארץ או שיפוץ/הוספה של כבישים נורמליים, אבל בממשלה כנראה חושבים שחינוך וכבישים זה לא רווחי מבחינה כספית אז בוחרים את האופציה הרווחית יותר. מי בכלל צריך חינוך או כבישים נורמליים?
  9. עד לא מזמן היתי בעל VAGית והיתה לי הכרות ארוכה אם צ'מפיון. מבחינתי אני מוכן לשלם גם מחיר כפול כל עוד שהעבודה שהמוסך עושה היא מקצועית וברמה גבוהה. לצערי צ'מפיון עושים עבודה רשלנית, לא מקצועית והם גם חוצפנים(הלקוח תמיד אשם) וגם שקרנים על הדרך ודורשים על זה מחיר בשמיים, זו אגב הסיבה שאני לא קונה יותר VAGיות(למרות מאני מאוד אוהב את הרכבים שלהם)-לא רוצה שצ'מפיון ושות' יקבלו עוד שקל אחד ממני(כמובן שמדובר ברכב חדש). כמו כן , יש לי גם הכרות אם כמה יבואנים אחרים ואני יכול להגיד שכנראה שהצ'מפיון מעל כולם במובן הרע של המילה(חבל שאסור לקלל בפורום). האמת שלאור הניסיון האישי שלי, בארץ עדיף לקנות רכב הכי פשוט אם הכי פחות תוספות ואמין ככל האפשר ,מה שגם לא היתי נותן ליבואן אפילו להתקין קודנית ברכב,כי גם את זה לרוב הם לא מסוגלים לעשות כמו שצריך וצריך לחזור 20 פעם בישביל לסדר את זה(לפעמים על גרר) ולקוות שלא נגרם נזק נוסף למערכות הרכב שבמקרה ונגרם נזק הם כמובן ינסו להתנער מזה, אבל אין מה לעשות ,הביטוח מחייב. מתוך כשלוש שנים שהיתה לי VAGית ,כחצי שנה(לא רצוף) ביליתי במוסכים וגם זה רק בגלל כמה ביקורים בצ'מפיון, כאשר בצ'מפיון פשוט הרסו לי את האוטו ע"י תיקונים רשלניים ועקומים שהם עשו.
  10. biohazard

    מקומי| SLS בישראל

    לא מבין את האנשים, למה לקנות כזה רכב בארץ? לחיצה עדינה אחת על הגז ואין לא את רכב ולא את הרישיון נהיגה. ועוד בטעות איזה קנאי ישרוף או ישרוט אותה. לא חבל על העצבים והרכב? סליחה, אבל גם אם היה לי את הכסף לא היתי משלם כזה סכום רק בישביל הפוזה. מה שכן, היתי מבין אם היו משלמים את הכסף הזה אם היה איפה אפשר באמת לנהוג על הרכב הזה על מגבולותיו.
  11. אף אחד לא צריך להבין למה הוא עוצר ונותן זכות קדימה לרכב דימיוני.חוקי תנועה קיימים לא בישביל שמישהו יבין למה הוא עוצר או עושה פעולה אחרת כאשר החוק דורש זאת, החוקים הם לא לשיקול דעת של הנהג, נקודה! אתה עוצר בעצור ומבצעה את הכל לפי הספר וזהו, גם אם זה 5 בבוקר ואין אף אחד מסביב והכביש החוצה את הכביש שאתה נוסע בו סגור! המקום היחיד בו אתה צריך להפעיל שיקול דעת זה רק במקומות שאין שום הוראות לנהג ויש כאלה בארץ. כלומר החוק אומר "את החשיבה עשינו בישבילך" אתה צריך רק לבצעה, אחרת אתה עובר על החוק. יש מבין?
  12. למה לגנוב אותה? למרות ש-11 מגה פיקסל זה נחמד ויש לה אחלה פלאש, אבל היא קצת גדולה ובטח זוללת סוללות.
  13. לעבור טסט רביעי זה בסדר גמור ,אבל יש הבדל בין לא לעבור בגלל חוסר ידע של תאוריה או חוסר שליטה מספקת ברכב. לדעתי כאשר תלמיד לא עובר טסט אחרי יותר מ-6 טסטים , כנראה שהבעיה היא בתלמיד עצמו או במורה נהיגה ,אבל בטוח שלא בחוסר ידע של התאוריה, בכל זאת תאוריה זו לא פיזיקה גרעינית. אגב, בהשווה ללימודי נהיגה וטסטים שעושים באירופה השיעורים והטסטים בארץ הם מאוד קלים ולא מספיק נוקשים. דוד שלי סיפר לי שלפני כ-12 שנה כאשר הוא עשה טסט, איתו ביחד עשתה טסט בחורה שזה היה הטסט ה-18 שלה והיא היתה אחרי כ-160 שיעורים אם מורים שונים,הוא אמר לי שבזמן שהיא נהגה הוא כל הדרך חיפש איפה הוא יכול לקפוץ מהרכב לפני שהיא נכנסת באיזה עמוד, לכן יש צדק בדבריו של shlomub . אני גם יודע שאותה בחורה בסופו של דבר עברה טסט 23 אחרי יותר מ-220 שיעורי נהיגה ,לא יודע איך היא עברה, אבל מזל שאני לא גר באותה עיר שהיא גרה בה. כמו כן, יש בארץ איזה סוג של מחלה, שהמון נהגים לא יודעים ומפחדים לנסוע רוורס ולא מסתדרים אם חניות,נתיבים ושליטה בסיסית ברכב(זה לא חלק מלימודי הנהיגה והטסט בארץ??). מה שאני אומר, זה שיש אנשים שנהיגה והם פשוט לא הולכים ביחד ואם לא עוברים טסט 6 או 7, כדאי לנסות להחליף מורה נהיגה או כמה מורים ואם גם זה לא מסתדר אחרי הטסט ה-10, פשוט לוותר על זה! למה לוותר? כי אני מכיר לא קצת אנשים שנוהגים כבר 15 שנה ויותר והנהיגה שלהם די דומה לנהיגה של תלמיד נהיגה מתחיל ולנהוג בלי באמת לדעת לנהוג, זה מסוכן(במיוחד בארץ)!
  14. alon : בכוונה או לא,שריטה קטנה או גדולה זה עדיין נזק לרכוש שלך ומהסיבה שהרבה אנשים בארץ לא מתייחסים לשריטות והמכות הקטנות גורמת לרכבים בארץ להיראות כמו שהם נראים היום וגם גורמת לכך שאנשים לא זהירים בכלל בכל הקשור לרכב שלהם או של אחרים. דוגמה טיפוסית, פתיחת דלתות על רכב שעומד ליד "מה? אבל זה כלום ,זו שריטה קטנה" . אם לגרום לאותו בן אדם שגרם לשריטה הקטנה לשלם על התיקון, בסופו של דבר זה יגרום לשינוי התרבות ואז הטמבון ופח הרכב כן ישארו חדשים להרבה זמן.
  15. כל מה שאני שמעתי שהפעלה המבצעית של המצלמות החדשות מתוכננת להתחיל מאוגוסט 2010. TheTool: לדבר כולם יודעים , אבל בסוף בטח כולכם כמו ילדים טובים תשלמו את הדוחות ותשבו בשקט במקום לעשות משהו בנידון. אגב, מישהו יודע איפה אפשר לקנות רובה פיינטבול?
×
×
  • תוכן חדש...