Jump to content

lotan99

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lotan99

  1. תודה רגה... כנראה שזה מה שאני יעשה..
  2. אז ככה.. הבנתי שיש לי חרא של מערכת.. יש לי תקציב נמוך האם המערכת הבאה תהיה לי סבבה אני לא מחפש משהו מדהים מגבר- Infinity REF-475 סאב- פיוניר וקומפוננט מורל טמפו 6x5 זה יהיה לי סבבה
  3. >ודה רבה אחי ! מזה אומר לחבר בגישור?
  4. אז ככה.. כרגע יש לי באוטו 6X9 של רוקפורד דגם שנקרא PRIME סאב של פיוניר עלוב כזה ומגבר של טוקסיק.. מגבר ממש עלוב. היום קיבלתי מגבר אינפינטיREF475A ואני לא יודע מה לעשות.... אם להעיף את הטוקסיק ולחבר את הכל לאינפינטי או להשתמש בשניהם... ואם להשתמש בשניהם אז לחבר מה למה.... גם רציתי לדעת אם המגבר של אינפינטי לא ישרוף לי דום דבר... ודבר אחרון שרציתי לדעת זה אם אני משתמש בשני המגברים יחד האם אני צריך קבל? בכל מקרה תודה רבהה. האא ודרך אגב אין יל תקציב לקנות חלקים חדשים אז אני צריך להסתפק במה שיש לי כרגע.
×
×
  • תוכן חדש...