אז ככה.. כרגע יש לי באוטו 6X9 של רוקפורד דגם שנקרא PRIME סאב של פיוניר עלוב כזה ומגבר של טוקסיק.. מגבר ממש עלוב. היום קיבלתי מגבר אינפינטיREF475A ואני לא יודע מה לעשות.... אם להעיף את הטוקסיק ולחבר את הכל לאינפינטי או להשתמש בשניהם... ואם להשתמש בשניהם אז לחבר מה למה.... גם רציתי לדעת אם המגבר של אינפינטי לא ישרוף לי דום דבר... ודבר אחרון שרציתי לדעת זה אם אני משתמש בשני המגברים יחד האם אני צריך קבל? בכל מקרה תודה רבהה.
האא ודרך אגב אין יל תקציב לקנות חלקים חדשים אז אני צריך להסתפק במה שיש לי כרגע.