Jump to content

maozy

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של maozy

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אשמח גם לקבל פרטים בפרטי. תודה!
  2. אהלן, יש לי אלטו 2011. מישהו שהתקין רמקולים מאחורה יודע לומר לי אם יש חיווט מוכן בדלתות האחוריות? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...