Jump to content

מור חסון

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מור חסון

  1. חברים התקלה ידועה ויש לש שם בעית לחץ שמן נמוך בגיר הגורם לכשטל טכני בגיר דבר המתבטא בכניסת הרכב להילוך חירום, קוד התקלה הוא 013 והוא מתקבל ע"י חיבור הרכב למחשב. בעלי המוסכים אמרו לי שהתקלה מתחילה פעם ב והתדירות שלה עולה אם לא מטפלים בה,כרבע המצב אצלי הוא שהיא קורית בכל נסיעה. אשמח לשמוע חוות דעת בנושא האם זה תקלה שמופיעה לפתע או כפי שאמרו לי יודעי דבר היא מתגברת. תודה
  2. ל NISSAN- הרכב נכנס למצב של הילוך חירום המנורה לא נכבית גם בהאטה,ואין לו יותר "כוח" בקושי מתחיל נסיעה. לDAN-IDIN כתוב ואחזור על כך בשנית הבדיקה נעשתה לפני קניית הרכב אך,התקלה מופיעיה רק במהירות של 80 90 קמש הבדיקה נעשתה במוסך של חבר והמוכר לא הסכים שיסעו ברכב מחוץ לרחוב המוסך כי אין ביטוח!! את התקלה יכול לאבחן רק מוסך המתמחה בגירים..מי לוקח רכב לבדיקה לפני קניה במוסך לגירים ???? השאלה הנשאלית היא האם יתכן והיא קרתה ברגע,לפי דעת מומחי גירים לא יתכן,אמרו שהיא מופיעה תחילה פעם ב..ואחכ מתחילה להופיע בתדירות גבוהה כרגע אצלי זה מופיע בכל!! נסיעה. תודה
  3. שלום לכולם. קניתי רנו קליאו שנת 2000 לאחר בדיקה כללית במוסך של חבר,בנסיעה הראשונה לאחר העברת הבעלות והכסף נדלקה נורת המעידה כל כשל בגיר,לאחר בילוי ארוך במוסך התברר שיש תקלה 013 בגיר והתיקון יקר מאוד בין 2000-6000 ש"ח הרכב כולו עלה 12500 ש"ח. מוכר הרכב טוען שלא הכיר תקלה שכזו,כשבאתי לראות את הרכב הוא אמר שניסע רק בחנייה כי אין ביטוח,וכך גם אמר לחבר המוסכניק,יש לציין וחשוב להדגיש שהתקלה מופיעיה במהירות של 80 90 קמ"ש,כך שרק בנסיעה הראשונה 5 דקות !!!! לאחר רכישת הרכב הופיעה. בעלי מוסכים המתמחים בגירים אמרו לי שאין סיכוי שהוא לא ידע זה לא קורה ב5 דקות; אשמח לשמוע חוות דעת נוספות בעניין... תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...