שלום לכולם.
קניתי רנו קליאו שנת 2000 לאחר בדיקה כללית במוסך של חבר,בנסיעה הראשונה לאחר העברת הבעלות והכסף נדלקה נורת המעידה כל כשל בגיר,לאחר בילוי ארוך במוסך התברר שיש תקלה 013 בגיר והתיקון יקר מאוד בין 2000-6000 ש"ח הרכב כולו עלה 12500 ש"ח.
מוכר הרכב טוען שלא הכיר תקלה שכזו,כשבאתי לראות את הרכב הוא אמר שניסע רק בחנייה כי אין ביטוח,וכך גם אמר לחבר המוסכניק,יש לציין וחשוב להדגיש שהתקלה מופיעיה במהירות של 80 90 קמ"ש,כך שרק בנסיעה הראשונה 5 דקות !!!! לאחר רכישת הרכב הופיעה.
בעלי מוסכים המתמחים בגירים אמרו לי שאין סיכוי שהוא לא ידע זה לא קורה ב5 דקות;
אשמח לשמוע חוות דעת נוספות בעניין...
תודה רבה