Jump to content

alex69

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של alex69

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מזה 3 שבועות אני חוקר על מערכות שיכולות להתאים לתקציב שלי שהוא בלחץ 2000 שקל. אני צריך מערכת, קומפוננטים ומגבר (סאב הוא לשיפור בעתיד הקרוב כי יכול להיות אני מקבל אחד מחבר סאב בסביבות ה 170RMS) לגבי המערכת חשבתי על - Pioneer DEH-5250SD מכיוון שיש לה שליטה מלאה על הסאב ויכולת חלוקה של LPF ו HPF (מאוד חשוב לי). והיא כמובן קוראת את USB (מאוד חשוב לי) המחיר שלה הוא 780 ש"ח. קומפוננטים כמובן MOREL TEMPO 6 ב 520 ש"ח. הספק של 120 RMS (ככה כתוב לא מאמין כל כך לדעתי יותר בסביבות ה 90RMS) מגבר- זו הבעייה שלי. חשבתי על JBL GT5A604 עולה 700 ש"ח. אבל הוא דיי חלש, השוק מלא במגברים. אם המגבר יהיה קצת יותר יקר שיהיה מגבר סביר ועמיד יחסית. אני לא מחפש לפוצץ את הרכב פשוט לשמוע מוזיקה איכותית בעוצמה סבירה.
×
×
  • תוכן חדש...