שלום לכם
לאחרונה שמתי לב כי זמן שאני מסובב את ההגה בנהיגה
לצד שמאל, נדלקת לי נורת האמברקס, עד שא י מיישר את ההגה חזרה.
מה זה יכול להיות?
מדובר בסוזוקי בלנו מודל 2002.
תודה מראש לעונים.
שלום
לפני כשבועיים נשבר לי המפתח בתוך הסוויץ.
חשמלאי רכב הוציא לי אותו וכעת נשארתי עם מפתח בודד.
בשכפול מפתחות טוענים שהעלות מאד יקרה בעקבות הציף של המפתח.
יש בזה מן האמת?
ואם כן היכן ניתן לשכפל בירושלים?
תודה
שלום לכולם
לפני כמה שבועות נדלקה לי נורת אזהרה בצג בצורת ברז בצבע כתום,
חבר הסביר לי שיכול להיות שמדובר בבעיה בצינור הפליטה.
האם יכול להיות? ואם כן מה ניתן לעשות?
תודה מראש
נ.ב: מדובר בסוזוקי בלנו 2002