Jump to content

Choomp

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Choomp

  1. שלום לכולם לקראת רכישת רכב רציתי להתייעץ, יש לי מכר שמוכן למכור לי את הסוזוקי ויטרה שלו שנת 2000 נפח מנוע 1600 אני מתלבטת כיוון שנראה לי שהוא אוכל הרבה דלק, ובנוסף הג'יפ הוא 2 דלתות ואולי עם שני ילדים זה לא נוח? אני ממש מתלבטת כי זה באמת בהזדמנות השאלה אם כדאי... תודה מראש!
  2. drsubaru היקר, אז תעזור לי!! לפי הנתונים שציינתי, בסכום של 20 אפילו 25 א' ש"ח מה אני יכולה לקנות???
  3. אז ככה, הבעיות שהיו לי בשרייד הם באמת שהיה סדק בבלוק של המנוע וגיר אוטומט שכמעט וגמר, נכון לעכשיו יש לי טראומה מדייהטסו שרייד ולא מתכוונת אפילו לפזול לכיוון שלהם, גם לא שנת 2000 (היה לי מנוע 1300). פסלתי את פיג'ו 206 ורנו קליאו, כי שמעתי שלא כדאי להתעסק עם צרפתיות בגלל שחלקי החילוף והטיפולים מאוד יקרים למרות שמאוד בא לי על פיג'ו 206, כל מי שהתייעצתי איתו אמר שלא להתקרב לא אליה ולא לרנו קליאו. אני ממש אובדת עצות, אני פסיעה מלקנות מזדה 121 שנת 95 עם 140,000 ק"מ שהמוסכניק שלי בדק היום ואמר שהיא במצב ממש טוב...
  4. שלום לכל המשתמשים, ראשית אני חייבת לציין כמה הפורום הזה נהדר, השתמשתי בו המון ולמדתי המון רק מתשובות שניתנו למשתמשים אחרים. אני מעוניינת לקנות רכב קטן, אוטומט וחסכוני. לא אכפת לי שנת הייצור, מה שחשוב שיהיה אמין. חשבתי אך פסלתי את האפשרויות הבאות: פיג׳ו 206, רנו קליאו, פיאט פונטו ספייס, דייהטסו שרייד ( עכשיו מכרתי אחרי שנכוותי קשות מהמנוע והגיר). אני לגמרי מאוהבת במזדה 121 וגם היו לי שתיים כאלו, שנת 95 כמובן. חשבתי לקנות שוב את הבימבה, בעלי לא מסכים אומר שזה אוטו מעפן בלי הגה כח ובכלל לא משהו. הוא מעדיף שאקנה סוזוקי בלנו שנת 2001-2. כבר קראתי שהבלנו נחשב לאוטו טוב ואמין רק בעייתי מבחינת בטיחות. אז מה עדיף- מזדה 121 95 או בלנו 2001-2? אנא עזרו לי לפתור את התעלומה... תודה!!
×
×
  • תוכן חדש...