שלום לכל המשתמשים, ראשית אני חייבת לציין כמה הפורום הזה נהדר, השתמשתי בו המון ולמדתי המון רק מתשובות שניתנו למשתמשים אחרים.
אני מעוניינת לקנות רכב קטן, אוטומט וחסכוני. לא אכפת לי שנת הייצור, מה שחשוב שיהיה אמין.
חשבתי אך פסלתי את האפשרויות הבאות: פיג׳ו 206, רנו קליאו, פיאט פונטו ספייס, דייהטסו שרייד ( עכשיו מכרתי אחרי שנכוותי קשות מהמנוע והגיר). אני לגמרי מאוהבת במזדה 121 וגם היו לי שתיים כאלו, שנת 95 כמובן. חשבתי לקנות שוב את הבימבה, בעלי לא מסכים אומר שזה אוטו מעפן בלי הגה כח ובכלל לא משהו. הוא מעדיף שאקנה סוזוקי בלנו שנת 2001-2.
כבר קראתי שהבלנו נחשב לאוטו טוב ואמין רק בעייתי מבחינת בטיחות. אז מה עדיף- מזדה 121 95 או בלנו 2001-2?
אנא עזרו לי לפתור את התעלומה...
תודה!!