Jump to content

robertofiat

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של robertofiat

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. robertofiat

    מפגש השפלה 19.08.11

    דבר אחרון ללילה זה: http://www.youtube.com/user/DCshoesFILM?blend=22&ob=5 למי שלא מכיר,זה KEN BLOCK נהג מטורף!... תבלו!
  2. robertofiat

    מפגש השפלה 19.08.11

    גם רציתי להודיע שאני גם מגיע לאלויס בצפון... איפה נפגשים כדי לצאת מאזור המרכז?
  3. robertofiat

    מפגש השפלה 19.08.11

    אני מסכים עם בני... זה בסדר שהם באים...אנחנו רוצים שיבואו אנשים לראות את המכניות.... זה משהו לכל אוהבי המכוניות... אבל רק מכוניות ממועדון 5 יכולים להיכנס לכיכר.
×
×
  • תוכן חדש...