שלום רב !
יש לי סוזוקי איגניס אוטומטית, 2006, מנוע 1300, 100K, יד שנייה.
בנסיעה בין 80-85 יש הרכב רועד ( לא ההגה ). עשיתי איזון סטטי לגלגלים הקדמיים והתופעה נחלשה אבל לא נעלמה . התייעצתי עם המוסכניק ( מוסך מורשה ) והוא אמר שאם התופעה לא נעלמת יכול להיות שהבעיה בציריות והוא גם הוסיף שבגלל שמדובר ברכב לא מאוד נפוץ אין לו ציריה זמינה כדי לבדוק אם זאת הבעיה והוא צריך להזמין ציריה מראש או להשבית את הרכב כדי לפרק את הציריות ולשלוח לשיפוץ במידת הצורך ( מה שנשמע לי כמו הרפתקה יקרה ) .
עשיתי סיבובים חדים במקום במהירות איטית כדי לבדוק האם יש רעש שיכול להצביע על בעיה בציריות ולא היה .
1 . מה יכול להיות מקור הבעיה ?
2 . האם כדאי לעשות איזון לגלגלים האחוריים ?
3 . כמה אמורה בערך לעלות החלפה של ציריות ?
4 . האם בעיה בציריות תלך ותחמיר ? היא יכולה להיות אקוטית ( באמצע נסיעה האוטו ייעצר ) ?
5 . בהמשך לשאלה הקודמת ובהנחה שהרעידות לא מפריעות בנסיעה ,האם כדאי לטפל בזה עכשיו או רק במקרה שהמצב מחמיר ?
בתודה מראש
אריאל