שלום,
לאחרונה נתקלתי בבעיית הצתה ברכבי.
תאור:
לאחר יום גשום או קר מאוד אני מתניע את הרכב.
הרכב מותנע ולאחר מס' שניות מדמים.
ניסיתי ללחוץ על הגז לפני ההצתה ולחמם את סלילי ההצתה (העברת המפתח למצב שלפני הצתה) אך ללא הואיל.
אני מצליח להתניע רק לאחר לחיצת גז רצופה של מס' דקות במצב P.
האם מישהו יכול לעזור לי בנושא
תודה מראש,
אלי