שלום... אני רוצה להרכיב לי מערכת שמע ניידת חזקה. אין לי סנטימנטים שתיהיה איכות פנומנלית רק שהצליל יהיה נקי בלי דיסטורשן כזה כשמגבירים גבוה. ושיהיה צליל באס ולא רק מידי והיי.
עדיף מחיר נמוך אבל אני לא רוצה סתם חרא.
מבחנת מקור אנרגיה מצאתי באיביי סוללת ליטיום 12v 9800mah באיזה 35 דולר ככה שזה זורם.
http://cgi.ebay.com/12V-9800mAH-Li-ion-Rechargeable-Battery-CCTV-Camera-/260756895091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb6527573
אני חושב שעוצמה של 50 RMS כוללת תיהיה מספיקה אפשר כמובן יותר אבל אז אני כנראה אצתרך לקנות 2 בטריות.
אני לא מבין יותר מדי במגברים... ולעוצמה שאני מצאתי איזה מגבר זול של boschmann 2X100 עם הספק של 35RMS ל4 OHM http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=JIPCH212T
תמיד משהו שהוא זול בצורה יוצאת דופן מרתיע... אבל בגלל שאני לא חושב שאני יריץ אותו אפילו על מקסימום אז יכול להיות שהוא יספק תשכורה???
לגבי הרמקולים אין לי מושג מה לקחת בעצם... הקומפוננט מייקר מאוד תמערכת. ראיתי רמקולים 6X9 של פיוניר http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=5666377&came=177
שהם 40RMS ויש עליהם ביקורות טובות.
מה דעתכם? מה הייתם ממליצים לי?