שלום לכולם,
בעלי מעריץ גדול של אימפרזה, עד היום יש לנו אימפרזה 99 כחולה במצב שמור שאין דברים כאלו והוא רוצה כבר חודשים לעבור לטורבו.
מבחינת נהיגה אני סומכת עליו והוא הדגיש שהוא רוצה לקנות טורבו מקורית ללא שיפוצים ושיפורים.
השאלה שלי היא האם מבחינה כלכלית זה רכב כדאי? לדבריו ההוצאות לא רחוקות משמעותית ממה שהוצאנו עד כה.
ביטוח, מוסך, דלק ותחזוקה לדבריו לא שונים בהרבה.
עיזרו לי לגבש דעה בבקשה, ניסיתי לקרוא פוסטים על הרכב הנ"ל אך כל המידע שמצאתי הוא מלפני כמה שנים ואני מאמינה שדברים השתנו מאז.
דבר נוסף שציין זה שהוא יחפש רכב מגדם זה משנת 2003 והסביבה.
תודה מראש לכל העונים