Jump to content

Bastid

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Bastid

  1. קנינו גולף 2011 ידנית מנוע 1.6 ושמתי לב שכל 10 קמ"ש הסל"ד כבר ב 2000 (למשל: הילוך 1, 20 קמ"ש 2000 סל"ד הילוך 2 30 קמ"ש 2000 סל"ד) הבחור בחברה אמר שמכיוון שיש לי רכב חדש אני צריך לבצע הרצת מנוע ולא לעבור את ה2000 סל"ד באלף קילומטר הראשונים וזה יוצא שאני חייב להעביר הילוך כל 10 קמ"ש!!! הסל"ד הגיוני? האם להעביר הילוכים מאוחר יותר? תעזרו לי
×
×
  • תוכן חדש...