Jump to content

נהגוס צעיר

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהגוס צעיר

  1. המיקום: בתוך ירושלים - כביש 1 בין מחלף רמות לגבעה הצרפתית בצומת רמת שלומה. המפגע: בור גדול בנתיב הימני 5 מטר אחרי קו העצירה , כשגדר ההפרדה צמודה מאוד לכביש ואין בכלל שוליים. הסכנה: אם לא התמזל מזלך והיה אור ירוק כשהגעת לצומת (ולכן נסעת יותר מ 10 קמ"ש) הבור "מושך" את הרכב לתוך הגדר בצורה חדה ומסוכנת מאוד מאוד. כל הכביש הזה בעליה ושדה הראיה למי שמאחוריך קטן... לא נעים בכלל. אני לא מעיז לעבור בנתיב הימני מאז שכמעט התרסקתי שם.
  2. שלום לכולם. אני אגש ישר לבעיה. הזמנתי רכב להשכרה בחברת "קל אוטו" להיום בבוקר (שישי), ולמשך שלושה ימים. אך היום כידוע התקיים מרתון ירושלים שעבר בין היתר ברחוב בו נמצאות כל חברות ההשכרה של ירושלים. אתמול בערב התקשרתי למוקד הארצי וביקשתי לברר אם ההזמנה שלי עוד בתוקף עקב סגירת הכביש(תוך ציון פרטי ההזמנה והשעה המדוייקים, כמובן). הנציג חזר אלי כעבור מספר דקות וטען שדיבר עם מנהלת סניף ירושלים והיא אמרה שאין לי מה לחשוש הסניף יהיה פתוח ונמצא פתרון חלופי (בדמות העברת הרכבים לרח' מקביל) ועלי להגיע בזמן. היום הגעתי בבוקר (אחרי הליכה לא קצרה בגלל חסימת הכבישים) אל הסניף המדובר אך הפלא ופלא הדלתות נעולת ואין איש בפנים. אחרי שעה וחצי של טלפונים והמתנות במוקד הארצי של החברה, נאמר לי שהמנהלת תגיע כשתוכל לבוא וינתן לי הרכב (באיחור של בערך 5 שעות ממועד ההזמנה המקורי!!) לא הצלחתי להשיג רכב באף חברה אחרת ונאלצתי לבטל את הצימר שהזמנתי ולספוג פיצויים! ושלא נדבר על בזבוז שעות העבודה המשותפות של ושל זוגתי. וכמובן כמובן העצבים הרבים שמכונים עוגמת נפש. והשאלה: מה עלי לעשות? האם הסיפור נגמר בזה שאכלתי אותה או שאני יכול לתבוע/לדרוש פיצויים. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...