שלום
יש לי שברולט ויונט שנת 2005 ונדלקה לה מנורה ולפי ספר הרכב זו מנורה המעידה על תקלה במערכת הפליטה של הרכב.
ומכאן נובעות שתי שאלות:
1. מה זה אומר?
2. מישהו יכול להמליץ על מוסך טוב בבאר שבע? או בסביבה.
3. מומלץ מוסך לא יקר..
נ.ב.
קניתי את הרכב לפני כחודשיים מחברת מוטורס בקריות, האם יש לי אחריות עליו?
תודה מראש לכל המגיבים