Jump to content

kuper3

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של kuper3

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש להם יותר כסף ממיסים אבל גם יותר הוצאות(משטרה ,צבא ,תשתיות וכו ) כי יש שם יותר תושבים , ככה שזה לא פרמטר להשוואה .
  2. היום נתתי לחבר לנהוג ברכב במגרש נטוש (לא היה סיכון לחיי אדם) והמשטרה עצרה אותנו 5 שניות אחרי זה.. יש לציין שהחבר היה בשלילה..(הרישון שלי בסדר) הרכב הוא רכב חברה והוא של אבא שלי. השוטרים אמרו שהם יוכולים להחרים את הרכב ל 30 יום אבל הם לא עשו זאות ובמקום זאות הם לקחו את רישיונות הרכב ואמרו שיהיה שימוע אצל הקצין תנועה והוא זה שיחליט. מה צפוי שם ? מה עונש? מה כדאי להגיד ומה לא? מה יהיה עם הרישיון שלי ? ומה הסיכוי להחרמת הרכב? ולכמה זמן ? יש לציין שאני וחבר ההינו ברכב ואני זה שנתן לו לנהוג ושנינו בני 17.
  3. MIT זה אונברסיטה פרטית לעומת הטכניון שהוא בבעלות המדינה, ככה שאין פה מה להשוואות...
  4. זה בדיוק מה שאני אומר
  5. הזמן הכי טוב זה 14:45 זה הטסט האחרון ואחריו הטסטרים הולכים הביתה ,וגם יש פחות תנועה בכבישים.
×
×
  • תוכן חדש...