היום נתתי לחבר לנהוג ברכב במגרש נטוש (לא היה סיכון לחיי אדם) והמשטרה עצרה אותנו 5 שניות אחרי זה..
יש לציין שהחבר היה בשלילה..(הרישון שלי בסדר)
הרכב הוא רכב חברה והוא של אבא שלי.
השוטרים אמרו שהם יוכולים להחרים את הרכב ל 30 יום אבל הם לא עשו זאות ובמקום זאות הם לקחו את רישיונות הרכב ואמרו שיהיה שימוע אצל הקצין תנועה והוא זה שיחליט.
מה צפוי שם ? מה עונש? מה כדאי להגיד ומה לא? מה יהיה עם הרישיון שלי ?
ומה הסיכוי להחרמת הרכב? ולכמה זמן ?
יש לציין שאני וחבר ההינו ברכב ואני זה שנתן לו לנהוג ושנינו בני 17.