תודה, בהחלט אערוך בדיקה יסודית, אבל יש מספר רכבים מבעלות פרטית עם קילומטרז' סביב ה 200K שחשבתי שיכולים לעשות את העבודה.בנוגע לבטיחות, אני מניח שגם עם יש רק 2 כריות אויר, העובדה שזה רכב גדול מעלה את הבטיחות שלו בצורה משמעותית.
לא כ"כ חשובה לי נוחות נסיעה, אלא בעיקר שיסע וללא הוצאות גבוהות בתיקונים, שזה מה שאכן מפחיד אותי. האם יש משהו מיוחד לבדוק? מחיפוש קודם בפורם עושה רושם שכל רכב: דובלו, קונגו, פרטנר, ברלינגו יעשו את העבודה ויותר תלוי במצב הרכב הספציפי, אך האם יש מישהו מהם שסביר שיהיה זול יותר או עם פחות תקלות יקרות?