שלום,
קניתי לא מזמן את הרכב, סובארו אימפזרה ניו אייג' 2003 אוטומטית, ובעת הבדיקה נאמר לי שאולי כדאי להחליף את השמן בגיר, לפני שאני הולך ומחליף רציתי לבדוק בעצמי את מצב השמן, הבנתי שעל פי הצבע ניתן לקבוע את מצב השמן(אדמדם - בסדר, חום - צריך להחליף).
אני לא מצליח למצוא את המדיד של השמן, בספר הרכב מצויין איפה זה נמצא אבל אני לא מוצא .
יכול להיות שיש בורג? ולא מדיד נשלף?
במידה ובורג, האם אפשר לבדוק לבד? או שכדאי ללכת למוסך?
תודה מראש,