Jump to content

chaos69

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי chaos69

  1. אני רק רוצה לדעת אם אני צריך להעביר עוד כבל RCA מהHU למגבר ולחבר אותו לכניסה של המגבר עם חיבור Y הפוך??
  2. קניתי מערכת עם יציאה SUB WOOFER OUT וברכב מותקנת כבר מערכת עם סאב ומגבר 4 ערוצים שהסאב מחובר בברידג' ליציאה של האחוריים במגבר.. עכשיו רציתי לדעת איך אני מחבר את המערכת החדשה למגבר (במערכת הישנה יש רק 2 RCA אדום ולבן שמתחברים למגבר עם פיצול Y) מקווה שהבנתם אותי אם לא אני ינסה להסביר עוד פעם...
×
×
  • תוכן חדש...