קניתי מערכת עם יציאה SUB WOOFER OUT וברכב מותקנת כבר מערכת
עם סאב ומגבר 4 ערוצים שהסאב מחובר בברידג' ליציאה של האחוריים במגבר..
עכשיו רציתי לדעת איך אני מחבר את המערכת החדשה למגבר
(במערכת הישנה יש רק 2 RCA אדום ולבן שמתחברים למגבר עם פיצול Y)
מקווה שהבנתם אותי אם לא אני ינסה להסביר עוד פעם...