Jump to content

potolsky

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של potolsky

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ראיתי סוזוקי סוויפט שאני כמעט רוצה לסגור עליה.. אך יש לי התלבטות, הרבה אומרים לי שלהשקיע 70K במכונית 4 שנים על הכביש זה לא מעט. מצד שני, להוסיף לחדשה מדובר בעוד 30K, ולרדת בשנתון ל2005 אולי (טויטה יאריס לדוג') לא מוריד אותי בהרבה מהמחיר של הסוויפט. לי היה חשוב שהמכונית לא תהיה יותר מידי זמן על הכביש כדי שלא אטרך לקפוץ איתה למוסך כל יומיים. הסוזוקי סוויפט שעומדת על הפרק היא מ2007 עם 70,000 קילומטר. יש לה 2 מכות מאוד לא מורגשות ושיפשוף מעמוד, אבל הבעלים מוכן להוריד על זה (ועל טסט שאמורים לעשות בעוד 3 חודשים) כ3000-4000 ש"ח מהמחירון. אשמח לעזרה, האם לסגור על הסוויפט? האם יש לכם המלצות למכונית אחרת (חדשה עם הוספה מעטה יותר של כסף)? ישנה (2005) שיורדת למחיר 50K?
×
×
  • תוכן חדש...