שלום, יש לי טויוטה קורולה GLI 2008, הרכב מצויין פרט לכמה בעיות.
נתייחס לבעיה הבאה, קרה כבר פעמיים שלאחר בלימה קצת ארוכה המנוע נכבה ולא נדלק לכמה דקות. (פעם על כביש מהיר).
בחור אחד, שמגדיר עצמו מבין, המליץ לי על כיוון גיר. הוא אמר שגם לו יש טויוטה ואצלו זה פתר את כל הבעיות. ממה שקראתי על כיוון גיר לא הגעתי למסקנה ברורה. אשמח אם תעזרו אלון.