הוצאתי לפני כמה זמן רישיון ואבא שלי נשבע לי באמא שלו שהוא יקנה לי מכונית
בהתחלה לא האמנתי לא אבל וואלק הוא עמד בהבטחה שלו ויצא מלך איך כשחזרתי מהבצפר הוא הביא לי ת'מפתחות וחיכתה לי בחניה מכונית טוברו !
הרכב הוא פיאט מולטיפילה טוברו עם מנוע 1900 בצבע אדום פרארי מטוווווווווווס!
אבל מה חברים שלי צחקו אלי שיש לו טאסות ואין לו ג'נטים מגנזיום אז הלכתי שמתי לו חדשים!
עכשיו כדאי שהוא ייראה יותר טוב בראש שלי להשים לו בודי קיט כמו שכמה מחברים שלי שמו לאוטואים שלהם..
כמה זה אמור לעלות לי ? איך אני בונה אחד כזה לבד עם חצאיות והכל ? איך אפשר לשפר ת'אוטו מבחינת ביצועים ?!
צריך עזרה ובדחוף!