שלום לכולם ברשותי סקודה פאביה 1.4 בנזין 2005 לאחרונה הרכב מתקשה בהנעה לאחר שיושב מעל ל6 שעות החלפתי את כל הדברים הסטדרטים ועדין לא עזר המוסך טוען כי יש להחליף את משאבת הדלק בטענה כי השסתום החד כיווני ששדואג שהדלק לא יחזר למיכל לקוי הייתי מעוניין אם מישהו מכיר את הנושא האם יש אפשרות להחליף רק את השסתום במקום כל המשאבה ואם לא האם משאבה סינית היא פיתרון אפשרי היא זולה ביותר מ300% תודה מראש