Jump to content

Yoadda

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Yoadda

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם ברשותי סקודה פאביה 1.4 בנזין 2005 לאחרונה הרכב מתקשה בהנעה לאחר שיושב מעל ל6 שעות החלפתי את כל הדברים הסטדרטים ועדין לא עזר המוסך טוען כי יש להחליף את משאבת הדלק בטענה כי השסתום החד כיווני ששדואג שהדלק לא יחזר למיכל לקוי הייתי מעוניין אם מישהו מכיר את הנושא האם יש אפשרות להחליף רק את השסתום במקום כל המשאבה ואם לא האם משאבה סינית היא פיתרון אפשרי היא זולה ביותר מ300% תודה מראש
  2. היי שלום לכולם ברשותי סקודה פאביה 1.4 בנזין 2005 לאחרונה יש לי בעיה בהנעה לאחר שהרכב עומד מעל ל6 שעות החלפתי את כל הדברים הסטנדרטים אם כי הבעיה לא מפסיקה המוסך ממליץ להחליף משאבת דלק בטענה כי כנראה השסתום חד כיווני שבתוכה לקוי שאלתי היא האם מישהו מכיר את הנושא והאם יש אפשרות להחליף רק או לתקן רק את השסתום תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...