Jump to content

matanff

  • הודעות

    1,869
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Arabistan
  • איזה רכב יש לך?
    Ford Mondeo 2012
  • מקצוע
    Sergeant first class

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של matanff

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

41

מוניטין

  1. מי מתנשא? הבן אדם השקיע יותר זמן בפתיחת השרשור מלנסות לחפש.
  2. היי תודה על העצה אני קצת אחרי השלב של לנסות כל שילוב אפשרי בבקרת האקלים. בוצעה בדיקה של כל מוד ושילוב עוצמות/טמפרטורות שונות
  3. שלום. עד אתמול המזגן עבד תקין - אם כי בעמידה המזגן הרגיש שלא מקרר מספיק חזק. ידעתי מהבעלים הקודם שיש דליפה קטנה אז נסעתי למלא גז. לאחר מילוי הגז המזגן באמת היה הרבה יותר קר ונעים גם בעמידה. היום לאחר כ24 שעות, הפעלתי את המזגן, המדחס נכנס (שומעים קליק כרגיל) - אבל בצד הנהג למרות שמוגדר 15 מעלות ועוצמה מירבית - יוצא אוויר פושר/חמים בצד נוסע אוויר הרבה פחות חם אפילו מעט קריר. הגברתי את צד הנהג ל29 מעלות והתחיל לצאת אוויר רותח, בצד נוסע עדין קריר. החזרתי ל15 מעלות וזה השפיע אבל עדין נשאר פושר/חמים. מה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות קשור למילוי הגז אתמול?
  4. איזה בעיה? בפוקוס דור 4 המדוברת בשרשור אין תקלות או מחלות יוצאות דופן כמו שהיה בדורות קודמים. האקובוסט שם קוד ״דרגון״ הוא אומנם בנפח 1500 סמ״ק אבל יש לו 3 בוכנות והוא שונה ממה שהיה בפוקוס דור 3.
  5. שלום לכולם התחדשתי במזדה 3 מנוע 1600 שנת 2009 דור שני. אני צריך לבצע יישור קו ברכב, ואני מעדיף מוסך או מכונאי שגם מכיר את הרכב וידע להגיד לי מה אני צריך ולא רק יעשה מה שאני מבקש. מה שאני הרגשתי שאני צריך ברכב: רענון נוזלים ומסננים מלא (ריקון ומילוי מחדש) ברקסים - חלשים, רפידות/צלחות, מה שצריך. רענון חלקי מתלים ע״פ צורך (משולשים, sway link bars - יש נקישות מאחור בעליה על מהמורות, גומיות סוררות וכו׳) רצועות, מותחנים, מה שביניהם - מצבם נראה בסדר ואין רעשים מתא המנוע כלל, גם בהפעלת מדחס. מעבר לכך לא מצאתי משהו מיוחד. אשמח כמו כן גם להערכה של עלות (חלקים + עבודה) לרשימה שציינתי, שאדע שאני לא נשחט
  6. נוסף לצקליסט תודה רבה איך היית ממליץ לנקות את בית המצערת? לא מספיק בריסוס ספרי קרבורטורים בלחיצה בריאה? קלאץ מדחס רועש בגלל רצועת אביזרים רופפת? זה בגלל בלאי רצועה שהתעייפה ובעצם רק נדרש להחליף? הרעש הוא כל עוד הac במצב on? או רק בתחילת עבודה של המדחס? בגדול ברור לי שאני בא לרכב שטופל ״לפי הספר״ על ידי אדם מבוגר, זה אינו אומר שכל דבר שמעבר לטיפולים שגרתיים טופל/טופל כראוי. ברור לי שגם יש דברים שחיים איתם ואני לא מוציא רכב מהסוכנות.
  7. אז כרגע יש אחת על הכוונת, יד 00 עם דוח סליקה לבן (נקי) האמת שבהתחלה חיפשתי קומפורט, כי מחירי הספיריט השמורות בשמים. אבל החלטתי להשקיע עוד כמה זוזים. לגבי מזגן/מיכל נוזל קירור/רעש בהנעה וכו׳ - רשמתי הכל בצקליסט שלי תודה רבה לכם! מקווה להתחדש מחרתיים.
  8. אז אני מחפש לי ספיריט לנסיעות לעבודה - הרכב יעשה בין 10 ל15 קמ ביום (וכנראה שלא יותר מ5-6 אלף קמ בשנה. לכן צריכת הדלק אינה פקטור כלל. הסיבה שאני דווקא מחפש ספיריט היא בגלל שהן בידיים פרטיות, זאת אומרת יש היסטוריה מלאה מבחינת ביטוח (ולפעמים גם טיפולים) ואנשים קצת יותר נוטים לשמור עליהן. המלצות - על מה לשים דגש ולוודא כשאני מגיע לראות את הרכב לפני רכישה? חוץ מהדשבורד המפורסם שאם הוא לא הוחלף הוא בטח במצב צבירה נוזלי כבר.
  9. הייתי הכי שקוף שיש עם דוח סליקה וליקויים, בהתחלה דרשתי מחירון משוקלל (היה יד וקמ נמוך משמעותית מכולם) - אולי המחיר הרתיע? לאחר מכן ירדתי למחירון גולמי (לא משוקלל) וגם אז לקח כמה חודשים. הרכב ירד 2000₪ כל חודש בלוי יצחק, משהו הזוי.
  10. שלום, הוצאתי דוח סליקה לרכב שאני מתעניין בו יש 2 מקרים אוקטובר 22 ינואר 23 מצב התביעה פתוח, לא כתוב כמה נזק שולם והאם יש ירידת ערך. מה הסיבה לכך שככ הרבה זמן התביעה פתוחה? המוכר סיפר רק על תאונה אחת, האם יכול להיות שהביטוח עושה כל מיני קומבינות וזה נראה כ2? אני נוטה לסמוך על המוכר, והוא גם יד 00. תודה
  11. אחרי שנפטרתי מקיה ספורטז מנוע 2000 (לקח לי חצי שנה למכור) במטרה לחזור ליונדאי איוניק - שקלתי לרגע את הפורד, לאבא שלי יש אקטיב איקס 11/2020 עם 30 אלף קמ, ואני מאוד נהנה לנהוג עליה. לנו בקרוב יהיו 2 ילדים, והפורד נפסלה בגלל תא מטען קטן מדי, הסטיישן כמובן כן תענה על הדרישה, לכן האקטיב איקס לדעתי בכלל לא במשוואה. מנוע הדרגון של פורד בשילוב התיבה הפלנטרית 8 הילוכים בדגם החדש של פורד הוא שילוב אמין ללא מחלות ידועות, אתה יכול להיות רגוע בנושא הזה. לגבי מחירים - אני חושב שהאקטיב איקס היא לרוב בבעלות פרטית או ליסינג 0 קמ לעומת הסטיישנים שהיו בשימוש יותר אינטנסיבי כרכבי עבודה של ממש. החסרון העצום של הפורד היא צריכת דלק מזעזעת - אבא שלי בתור מי שבעיני אלוף צריכות הדלק ונהיגה רגועה עושה איתה 1:11 מאמין שנהג ממוצע יגיד תודה אם יגיע ל1:10
  12. אשמח לשמוע על מחלות של הרכבים האלו, בעיקר במנועי 2000 טורבו בנזין אני רואה שיש כל מיני וריאציות גם לאותו נפח (1.5/1.6/2.0) ואשמח להבין מבחינת אמינות מה נחשב הכי מוצלח כדי לדעת מה לחפש.
  13. היי, רכשתי איוניק יד 2 יש מובילאיי משום מה, זו האיוניק השנייה שלי ובאופן כללי מכיר טוב את הרכב, מעולם לא ראיתי אחת עם מובילאיי כי יש מערכות בטיחות מקוריות. השאלה עכשיו זה מה ואיך לעשות להשאיר כבר? שלא יתעסקו לי ברכב? זה מיותר ומציק. כמובן שהביטוח לא דורש את זה, אז אין סיכון מהצד הזה. האם ניתן למכור אותו אולי? אשמח לעצות.
  14. לרוב זה המצב, מאפשר מקסימום יעילות (כח+צריכת דלק טובה) כשאתה מרפה מדוושת התאוצה כמעט תמיד הרכב יעבור למצב חשמלי מלא. כשהסוללה מתרוקנת לחלוטין (למשל בעליות ארוכות) מנוע הבנזין יפעל לבד, זה המצב הכי נדיר אך הוא קיים, גם ההספק והמומנט שלך יהיו נמוכים יותר וזה יורגש מיד.
×
×
  • תוכן חדש...