Jump to content

yanir1986

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yanir1986

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, קודם כל אני חדש פה. נחמד להיות בין שורותייכם. אני מעוניין מאד לקנות רק מEBUY במכרז להשיג מחיר טוב ולהביא אותו לארץ. לדוגמא ראיתי מכרז של אודי A3 2000T שעולה 6000 דולר (במכרז) רציתי לדעת כמה לדוגמא יעלה לי סה"כ עד שיגיע אליי ואיך עושים את זה בכלל. ואם זה משתלם לי או לרדת בכלל מהרעיון? תודה רבה..
×
×
  • תוכן חדש...