Jump to content

amitye

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי amitye

  1. קניתי לפני שנה וקצת רכב משומש מסוחר מכוניות . על הרכב שילמתי את מלוא מחיר המחירון. במהלך התקופה היו לי כל מיני בעיות מוזרות באוטו שנאלצתי לתקן (כ 4000 ש"ח). לאחרונה המוסכניק שלי הציע שאבדוק האם הרכב היה בעברו רכב משטרה. התברר לי שהרכב אכן היה בעבר בבעלות המשטרה, פרט אשר בידיעתו מלכתחילה לא הייתי רוכש את הרכב ואף מוריד ב 40% את מחיר הרכב. מה עוד שהסיכוי שלי למכור אותו היום נראה אפסי. מהם האפשרויות העומדות לפני? האם אני יכול לבטל את העיסקה גם היום? האם אני יכול לתבוע בנוסף פיצוי והחזר על התיקונים ברכב?
×
×
  • תוכן חדש...