QUOTE=205cti]זו בדיוק הבעייה - ש א ת ה חושב שבעל הגולף אשם ולא האידיוט שעושה רייסים ב 150 קמ"-ש במקום לא מוסדר. טוב שהלך לו הרכב.
יש לי חבר שירה במ.א.ג. צרורות לעבר קיר ברחוב שלו. מישהו בדיוק חצה שם ונהרג. מגיע לו אידיוט. מה הוא חוצה שם. - זה פחות או יותר מה שאמרת אם לא שמת לב...
אלון
אחי אתה מגזים "קצת" אני לא אומר שרק נהג הגולף אשם אבל עיקר האשמה נופלת על הגולף