Jump to content

THEMA

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי THEMA

  1. סרט טוב עריכה חרא...
  2. האוטו עשה תאונה ונפגע לו השאסי שילדה לא מומלץ לקנות אוטו כזה בקיצור
  3. היה בפוקוס ליפני חודש ככה 205 1.9 ב7 אלף
  4. THEMA

    Ford GT vs Dodge Viper

    איזה עיצוב עצבני יש לפורד
  5. תודה רבה אתר מצויין
  6. איך החברה? והאם כדאי לקנות?
  7. 9*6 חברה טובה ולא רמקולים שאנסו אותם
  8. THEMA

    תאונה במפגש!!!

    205CTI מסכים שניהם לא היו חכמים באותו רגע
  9. THEMA

    שאלה בקשר ל DL

    אבל מה הוא עושה?
  10. THEMA

    שאלה בקשר ל DL

    לא זה הילוכים
  11. היה לי בדוושת גז לחצן קטן שמחובר עליו, אבל לפני כמה זמן אבל שלי הוציא אותו ושם אותו מתחת לשטיח. עכשיו לשאלתי: כמה זה הלחצן הזה? במה זה עוזר? והאם להחזירו?..
  12. THEMA

    תאונה במפגש!!!

    QUOTE=205cti]זו בדיוק הבעייה - ש א ת ה חושב שבעל הגולף אשם ולא האידיוט שעושה רייסים ב 150 קמ"-ש במקום לא מוסדר. טוב שהלך לו הרכב. יש לי חבר שירה במ.א.ג. צרורות לעבר קיר ברחוב שלו. מישהו בדיוק חצה שם ונהרג. מגיע לו אידיוט. מה הוא חוצה שם. - זה פחות או יותר מה שאמרת אם לא שמת לב... אלון אחי אתה מגזים "קצת" אני לא אומר שרק נהג הגולף אשם אבל עיקר האשמה נופלת על הגולף
  13. THEMA

    תאונה במפגש!!!

    ראיתי את התאונה בעיניים שלי!!! והנהג של הגולף אשם בעל הפיג'ו ועוד אחד לחצו הגיעו ל 150 ככה עד שפתאום יצאה הגולף ועשתה פרסה והנהג של הפיג'ו עשה בשכל הוא ניסה להתחמק לא רק מהגולף גם מכמה מכוניות חונות והצליח אך לצערנו הוא הוריד 4 בטונדות ואז נכנס בגנרטור. בקיצור חבל על הפג'ו
  14. אחי חבל לקנות בכול החברות כגון אי אנד איי יש חנויות של חומרי בניין שמוכרות את זה במחיר טוב
  15. כמה עלה לך ואיפה?
  16. אחי גם לי היה כזה בC15 שלי הלכתי להום סנטר מחלקת רכב והיה שם פחית של סותם נזילות מהרדיאטור מומלץ בחום עזר לי וחסך המון כסף
  17. אחי אני גר בשומרון ואין כאלה קיטים וזה בדוק!!! *** עריכה - אלו כללי הפורום *** http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 עם האחים שלך תדבר בבית ! **************************** מה שכן ראיתי 2 DL עם בודי קיט בראש העין... (יש לתימנים האלה הרבה מכוניות כאלו)
  18. אחי יצא בן זונה!!! *** עריכה - למשפט הזה יש רק משמעות אחת ברורה *** איך עשית?
  19. סאב פיוניר יהלום 600 במחיר 400 מגבררד סאונד 800 במחיר 450 במצב בן זונה! מחירים סופיים!!! לא לקשקשנים
  20. איך הרמקולים של מגנאט באופן כללי? והאם שווה להשקיע בהם 200 שקל?
  21. מנוע MI16 ידוע לי שהוא 1.9 כמה שסתומים יש לו? מההמפרט של מנוע S16 ומאיפה אפשר להשיג מנועים אלו?
  22. מגבר 800 רד סאונד 4 יציאות וסאב יהלום 600 פיוניר. מחיר 900 סופי לרציניים בלבד!!! להשאיר הודעות בפרטי
×
×
  • תוכן חדש...