ברשותי טרקטור ישן (מודל 70). לאחרונה שיפצתי אותו ואני מעוניין להעביר אותו טסט.
הוא לא עבר טסט למעלה מ- 20 שנה.
פניתי לפני כשנה למשרד הרישוי והם נתנו לי רשיון רכב כדי לעשות טסט.
המועד עבר עוד לפני שהספקתי לעשות טסט ובכוונתי ללכת לקחת רשיון חדש.
הבעיה היא שהרשיונות הם על שם סבא שלי שהוא לא בחיים וגם סבתא שלי שירשה אותו, גם היא לא בחיים.
יש איזה דרך להעביר אותו על שמי ?