קודם כל, תודה על המענה.
עכשיו זה קצת מורכב..בקרוב אני עובר מקום עבודה (שנה בערך) שיהפוך את זה לנסיעות מחוץ לעיר, אבל בא נתחשב בנסיעות עירוניות.
הבטיחות חשובה, לא ברמה מטורפת אבל חשובה בכללי.
יש לי 3 ילדים, רוב הזמן נוסעים כל המשפחה (משמע 5 נפשות).
ולשאלה האחרונה, אוטומאט.