ברשותי דייהטסו אפלאוז 96 עם 160000 ק"מ לערך
לפני כמה זמן לאחר שהאוטו צילצל תחת עומס , כיוונתי הצתה ללא אקדח עד שהצלצולים הפסיקו.
לאחר מכן החלה תופעה של קפיצת כובעי פלגים ממכסה השסתומים, כנראה בגלל בריחת קומפרסיה לא רצויה לכיוון המכסה.
כיוון נוסף הפסיק את התופעה, אך כעת שמתי לב לחיסרון של מים של בערך חצי ליטר -ליטר ל-1000 ק"מ +חוסר במיכל עיבוי + קצת טחינה על פקק השמן.
אני מכונאי בעברי ויודע את המשמעות, עכשיו השאלה האם יש סיכוי שאטם ראש נפרץ מכיוון הצתה לא נכון?
האוטו עצמו פרט לק"מ בודדים נסע על מים ירוקים יש סימנים קלים של קורוזיה על הפלנג' של התרמוסטט וקצת בוצה ברדיאטור,האוטו נוסע מעולה-צריכת דלק תקינה ,צריכת שמן של 2 ליטר על 10000 ק"מ(ראש מזיע).
מכיוון שיש כנראה בעיה בראש, האם כדאי לנסות קודם תוסף לעצירת נזילות? לפני פירוקו?.
כמו שהבנתי קשה לחזות את מצב הבלוק אך לדעתי האטם נפרץ ולא ממצב של התחממות יתר.
יש למישהו נסיון קודם או שהתנסה בשימוש של תוספי מערכת קירור לעצירת נזילות בראש. האם זה פתרון שיכול לעבוד לפני מפרקים ראש ?
מחפש תשובות
תודה מראש