Jump to content

volvo4life

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי volvo4life

  1. אחי אל תתפוס אותי במילה אבל אני חושב שאים יש לך חריץ SD אתה פשוט יכול להוריד את התוכנה מאימיול ולהכניס אותה לחריץ אני יודע שהיה לי גיפיאס אחר וזה לא עבד אלה עד הרגע שבו שינתי את שם הקובץ בדיוק לשם המקורי שלל התוכנה שהיתה מותקנת כבר ואז זה "עבד" על המכשיר והפעיל את החדשה אגב אני עשיתי זאת אם תוכנה מקורית שרכשתי
  2. היי קיבלתי מחבר מערכת דאבל דים מקורית של קרייזר C300 אך הצמה הלכה לעולמה וברצוני לרכוש אחת חדשה במחיר סביר כרגע מצאתי רק ביפו ורוצים עליה 450 שקל לא כולל התקנה האים יש לכם מושג איפה ניתן לרכוש צמה כזאת במחיר זול יותר ואיפה ניתן גם להתקין את המערכת הזאת וכמובן לפתוח לך את הרדיו לFM ולהחליף את תוכנת הגיפיאס בתודה מראש אופיר
×
×
  • תוכן חדש...