אחי אל תתפוס אותי במילה אבל אני חושב שאים יש לך חריץ SD אתה פשוט יכול להוריד את התוכנה מאימיול ולהכניס אותה לחריץ אני יודע שהיה לי גיפיאס אחר וזה לא עבד אלה עד הרגע שבו שינתי את שם הקובץ בדיוק לשם המקורי שלל התוכנה שהיתה מותקנת כבר ואז זה "עבד" על המכשיר והפעיל את החדשה אגב אני עשיתי זאת אם תוכנה מקורית שרכשתי