Jump to content

hasamba8

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hasamba8

  1. hasamba8

    שוק המכוניות באשדוד

    אוקיי שאלה שונה, אני מחפש מגרשי רכב באזור אשקלון אשדוד עם מבחר גדול של מכוניות. שמעתי על אחד באזור ניצנים? היכן הוא בדיוק
  2. מישהו יודע באילו ימים הוא מתקיים ואיפה בדיוק? תודה רבה
  3. hasamba8

    אוואו או פולו

    תודה על התגובות. אז בעיקרון אפשר קצת מידע נוסף על פולו 2008 אוט' ? בעיות מוכרות, צריכת דלק, טיפולים וכל זה
  4. אני מתלבט כרגע בין 2 רכבים. שניהם שנת 2008 פולו אוטמטית ואוואו ידנית. הפולו נמכרת ב8 אלף יותר, בגלל זה אני נוטה לכיוון האוואו אבל שמעתי שיש איתה הרבה בעיות, האם נעשה שיפור כלשהו בדגם של 2008? כדאי לקנות את הפולו ביותר ולקבל תמורה טובה יותר למחיר? אה וכמובן צריכת דלק. תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...