אני מתלבט כרגע בין 2 רכבים.
שניהם שנת 2008
פולו אוטמטית ואוואו ידנית. הפולו נמכרת ב8 אלף יותר, בגלל זה אני נוטה לכיוון האוואו
אבל שמעתי שיש איתה הרבה בעיות, האם נעשה שיפור כלשהו בדגם של 2008?
כדאי לקנות את הפולו ביותר ולקבל תמורה טובה יותר למחיר?
אה וכמובן צריכת דלק.
תודה על העזרה