שלום,
אני מחזיק בדייהטסו סיריון אוטומטית משנת 2001. הכנסתי את הרכב לטיפול גדול במוסך המרכזי בחולון באוקטובר 2009 (הטיפול הראשון מאז שהרכב בבעלותי), ובתמורה הם דפקו אותי במחיר עצום ושבוע אחרי הטיפול מת לי המצבר. חזרתי לשם לתיקון המצבר, הם סירבו לקחת אחריות ונאלצתי לריב בשביל להשיג הנחה. לאחר התיקון הזה החל לג'עג'ע החשמל ברכב בכל מיני רכיבים (הנגן נדלק ונכבה באקראי, הנעילה המרכזית, המראות לא זזות). מן הסתם הם שוב טענו שעצם הופעת התקלה ימים ספורים לאחר שהרכב יצא מהמוסך שלהם זה מקרי בלבד.
בקיצור - לשם אני לא חוזר עוד.
אני רוצה להכניס את הרכב שלי עכשיו לטיפול. הרכב עבר 130000, כ- 15000 מאז הטיפול הקודם. אני לא רוצה להוציא יותר מדי - רק שיטפלו בדברים המהותיים שפוגעים בבטיחות או הורסים ממש את הרכב. לכן, אשמח לטיפים למוסך טוב, זול ויותר מכל אמין באזור ת"א. בנוסף לכך, אני צריך מוסך שיש לו חשמלאי.
תודה מראש על העזרה, בוריס