שלום,
נתקלתי בשירוש הזה בזמן שחיפשתי בגוגל טלפון של עמל על מנת להירשם לקורס לרענון נהיגה,
הבנתי שמה שרשום פה הוא מאמצע ינואר פחות או יותר, שמתי לב גם שהפסקתם להגיב פשוט על הנושא הזה... אז רציתי לדעת אם מצאתם מספר טלפון, תאריכים, עלות, סידורי מפגשים וכו'..
אודה מאד על העזרה,
תודה רבה ושבוע טוב