שלום
אני מחפש מכונית משומשת קטנה, חסכונית בדלק וחלקים ואמינה. היתה לי פעם הונדה סיוויק האצ'באק (קופה) שעמדה בכל התנאים האלה והיתה מצויינת. התקציב שלי הוא עד 30 אלף בערך. אני שוקל סיוויק האצ'באק, סוזוקי סוויפט, מאזדה דמיו, רנו קליאו B ומכוניות דומות. חברים הזהירו אותי מקליאו בגלל מחירים של חלקי חילוף ואמינות. מישהו יכול להביע דעתו מנסיון? מישהו יכול להמליץ על רכב קטן וטוב? האם כדאי להיזהר ממכוניות אירופאיות ישנות יותר מ2003 נניח?
כל טיפ ועצה יתקבלו בברכה. תודה!