Jump to content

דפיִ44

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דפיִ44

  1. שווה לך לעשות נסיעת מבחן על קיה תיראי אם זה מתאים לך,אני לא היתי קונה בלי נסיעת מבחן קודם.
  2. לי היה את שניהם, (קורולה כחלופי הרבה זמן) אני אוהבת יותר את הפורטה , יותר נוח בנהיגה ובמרחב ברכב. אבל זה משהו מאוד אישי. יש לך אפשרות לנהיגת מבחן?
×
×
  • תוכן חדש...