Jump to content

motocrossfighter

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי motocrossfighter

  1. מחפש לקנות אופנוע 50 סמק - לא מעל 5ידים מודל 97 מינימום רצוי מהמרכז אבל אם יש הצעה טובה יש מצב לנסיעת עסקים חחח... יש לי תקציב לא גבוה ולא נמוך תהיו ריצינים ותתקשרו - 0525-640720 *עמרי סנדה-דיטי-אראקס-אראמאקס-בטא....................
  2. למה לשלם כסף ? אם הם יגידו לי שזה עולה כסף את אני לא יעשה את זה
  3. גרשון מכמה אתה מוכר את המשקף ??
  4. שלחתי להם אימייל ניראה מה הם יגידו
  5. אממ... היתי רוצה לקבל גם מדבקות של פולגז איך אני מקבל ?
  6. הם גם ישלמו לך משכורת חודשית וייתנו לך אופנוע לרכב עליו (שאחרת, איך תראה הקסדה שלך ברחבי תבל?) ציניות !!!! לשמה כל עסק שמכבד עצמו היה מוכן לשלם סכומים אדירים כדי שהמותג שלו ייראה לעיני כל מעל גבי הקסדה שלך. ואת המשפט הזה לא הבנתי אם אתה מאשר שזה חינם
  7. אם אני שולח תקסדה שלי לרדבול ישראל ... הם יצבעו לי עליה חינם ???? תודה לעונים
  8. איאיאייי .... חבל שככה תמשחק אותה .... 1 אף אד לא אמר שזה בישבילי ... 2 מותר לי לחפש כסדה - ובסוף קניתי ב-800 שקל של- hjc 3 אח שלך עושה עבודת קודש 4 רציתי לראות תאופנוע אני חושב שזה שאני ב0 16 לא אומר שאסור לי לראות תמונה של אופנוע
  9. מה זה 25 ? בית בושת ?
  10. כרובי אחי תעלה תמונה של הסופרמוטו שלך שלמכירה .. בבקשה .. תודה מראש
  11. אני יודע שיש רחוב שוקן בתל-אביב .. אבא שלי היה קונה שם תציוד רכיבה לפני כמה שנים טובות ... היתי רוצה לדעת אם הוא טוב לציוד של שטח .. ואם המחירים שם סבירים ואם יש שם אמינות בחנויות שם ... תודה מראש
  12. למה בחלומות אתמול כתבתי תהודעה וכבר בכמה טלפונים שעשיתי מצאתי כבר 2 חנויות שמוכרות קסדת שטח ב-450
  13. פחחחחחחחחחחחח חשבתי שמה שיש לו זה אופנוע שטח חחחחחחחחח........ לא יודע אל תעשה איתו כלום אופנועי כביש זה דרקקקקק תקנה ktm של דקאר חחחח יאללהה ביי זזתי לישון
  14. אני מעונין לקנות קסדה אבל של שטח ושתעלה לי בסביבות ה-400-500 ושתהיה יפה איפה אני מוצא דבר כזה ?
  15. אני גר ברעננה ויש לי הרבה פרדסים ליד הבית .. והיתה אומר שלא חסר פרדסים או יערות במדינה שלנו
  16. גרשון המשפר כמה אתה רוצה על הקסדה ? קיצר סגרו עינין תילך תחרוש עליו בשטח עש שתיקרע לו תצורה אחר כך תמכור חקלים ... זה הדבר היחיד שאתה יכול לעשות ... אבל אני במכומך היתי שם בחדר ליופי ... ואתה יודע מה אתה גם יכול לימכור לאיזה חנות או משהו שיש שם בעלים שמבין עינין והוא כבר יסתדר עם הרישיונות .. בהצלחה
  17. שלום לכם .. היתי רוצה שתיתנו לי כמה אתרים עם גלריות של קסדות לקניה ... אני פשוט לא מוצא אתרים ... ושזה יהיה קסדות למוטוקרוס .. תדה מראששששששש
×
×
  • תוכן חדש...