Jump to content

אושי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אושי

  1. שלום לכם ברשותי פולקסווגן טוארג האם יש מצב להפוך אותו ל 7 מקומות.. זה בוער בי ואני לא מוכן לוותר על האוטו הזה..
  2. אהלן שלום לכם אשמח מאד אם למישהו יש מידע האם אני יכול להוסיף ספסל שלישי לפולקסוואגן טוארג בדגמים של 2004 - 2009 ומה הפרוצדורה בזה... ואיזו חברה מטפלת בזה..?.. תודה
×
×
  • תוכן חדש...