Jump to content

Carlsberg

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Carlsberg

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כואב הלב לשמוע באמת לא צריכה להיות לזה סיבה, לא חסרים אנשים רעים שסתם בא להם לעשות שטויות וחבל שזה בא על חשבון אנשים אחרים.
  2. החוק אומר שצריך לעצור להולכי רגל במעבר חצייה. כשיש שני נתיבים והרכב בנתיב אחד עוצר ואתה בא מהצד השני אתה כביכול "לא יודע" למה הוא עצר. אז מן הסתם שגם אתה תעצור כי זה ברור למה הוא עצר. מובן?
  3. גם בתור הולך רגל וגם בתור נהג חייב תמיד להיזהר בדברים האלה. כשאני הולך רגל ויש 2 נתיבים ואחד עוצר, אני תמיד חוצה חצי מעבר, בודק שהרכב בנתיב השני עוצר ורק אז משלים את החצייה. כשאני נוהג, ויש מעבר חצייה, ורכב אחד עצר זה בטח לא סתם ומן הסתם שאני גם יעצור. שימו לב חברים.
×
×
  • תוכן חדש...