גם בתור הולך רגל וגם בתור נהג חייב תמיד להיזהר בדברים האלה.
כשאני הולך רגל ויש 2 נתיבים ואחד עוצר, אני תמיד חוצה חצי מעבר, בודק שהרכב בנתיב השני עוצר ורק אז משלים את החצייה.
כשאני נוהג, ויש מעבר חצייה, ורכב אחד עצר זה בטח לא סתם ומן הסתם שאני גם יעצור.
שימו לב חברים.