שלום רב,
לאחר 3 שנים עם B4 2008 SW (הייתי חייב תא מטען ענק לטובת שלושה קטנים), הגיע הזמן להמשיך הלאה ולהגשים חלומות.
האופציות הם 325 (2006-2007), או 159 2.2/3.2 (2008).
כרגע חושב יותר בכיוון של 159 אך מתלבט בין ה-2.2 ל-3.2. לא יודע איזה רכב יספק לי יותר הנאה מנהיגה.
אשמח להמלצות ואפילו לכיוונים חדשים.