Jump to content

oren46

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oren46

  1. שלום רב, לאחר 3 שנים עם B4 2008 SW (הייתי חייב תא מטען ענק לטובת שלושה קטנים), הגיע הזמן להמשיך הלאה ולהגשים חלומות. האופציות הם 325 (2006-2007), או 159 2.2/3.2 (2008). כרגע חושב יותר בכיוון של 159 אך מתלבט בין ה-2.2 ל-3.2. לא יודע איזה רכב יספק לי יותר הנאה מנהיגה. אשמח להמלצות ואפילו לכיוונים חדשים.
×
×
  • תוכן חדש...