שבת שלום חברים!
היום קרה לי דבר משונה,האוטו לא התניע(כנראה בגלל מצבר) בכל אופן הצלחתי להתניע ואז קפצה נורית האזהרה ה"נל ובעצם לא היתה תגובת מנוע ללחיצה על הדוושה כלומר האוטו לא מקבל גז ולא זז.מדובר באוטו עם גיר ידני.האם מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה וכמה יעלה לי לטפל בה?
מודע לכם מראש,דני.