שלום Meteor
ראשית, אני רוצה להודות לך על המילים הטובות. תודה.
מעבר לכך, בעניין המשלוח שלך - איני יודע מה שמך ולכן איני יכול לבדוק לך מה מצב המשלוח. אך ההייה בטוח שנטפל בזה מיד כשתעדכן אותי מי אתה (הודעה פרטית, בטלפון או בכל דרך שתבחר). זו גם הזדמנות לציין בפני כל הלקוחות (במיוחד עבור אלו שרוכשים דרך אתר האינטרנט) כי אנחנו אחראים באופן אישי לכל משלוח ומשלוח - בדיוק כמו שאני הייתי מצפה מכל חנות לדאוג שאקבל את המוצרים שרכשתי, כך אני ושאר הצוות בחנות, דואגים שכל לקוח ייקבל את המוצרים שהוא הזמין. מי אשם? לאן החבילה הגיע? למה זה מתעכב? וכל שאר השאלות תשאיר לנו אל מול חברת המשלוחים (במקרה הזה - דואר ישראל). אתה כלקוח צריך לקבל את החבילה בה המוצרים שרכשת ובהקדם האפשרי.
בכל מקרה - כמו שציינתי, טלפון קטן לחנות ומיד נטפל לך במשלוח. אין שום סיבה לכך שאתה צריך להגיע למצב שיש לך שאלות ואין לך תשובות - אתה מוזמן (וחייב) לפנות אלינו. זו האחריות שלנו.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות גם לשאר החברים שהגיבו וכתבו מילים חמות. תודה רבה.