Jump to content

kaduri71

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של kaduri71

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שאלה: יש לי קיה ספיה שנת 1995 שאמור להיות לה טסט היום. שווי הרכב כ-5000 ש"ח, מתברר שהתיקונים הם באיזור 1500 ש"ח והחלטתי לא לתקן. מה הדרך המשתלמת ביותר להיפטר מהרכב?
×
×
  • תוכן חדש...