Jump to content

nisar77

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של nisar77

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה על תגובתך המהירה. יש לציין שהגעתי למוסף תחילה בעקבות אבחנה של מוסך מורשה שהגוג'ון פין מרעיש וכנראה שאצטרך להחליף מנוע לפני שישבור את הבלוק. (המנוע הוחלף בגלל בעיית גוג'ון פין)הבעיה של הסליל קרתה קודם לכן לפני החלפת המנוע.לאחר החלפת המנוע וכל מה שמסביב חזרה הבעיה.במוסך חשבו כשהנורה דלקה שאולי זה בגלל שפילטר הסולר היה סתום מסולר מלוכלך ולכן הוא הוחלף. במהלך הטיפול הודיעו לי כי אחד המזרקים לא תקין ויש להחליפו.לגבי האחרים אמרו שהם תקינים.ניסיתי להשיגם עכשיו לברר האם הוחלפה הצמה-נכון לעכשיו לא הצלחתי להשיגם לברר עניין זה. אמשיך לבדוק בתקווה שהבעיה תיפתר בהקדם.
  2. שלום לכולם יש לי פורד קונקט עם אותה בעיה שהועלתה כאן.הוחלף מנוע ,מזרקים ,משאבת הזרקה ,פילטר סולר, מיכל דלק וכל המערכת נוקתה מהסולר הישן ועוד דברים .נזק של כ 17000 ש"ח. הבעיה שנדלקת לי נורת הסליל במהלך הנסיעה (בעליות או כשהאוטו מגיע לטמפ' מסויימת) וכל פעם חושבים שזו בעיה אחרת אך הבעיה לא נפתרת.דבר נוסף לוקח למנוע זמן בבוקר עד שהוא מתחמם ונדלק. במוסך מורשה טענו שהמזרקים משתינים בצורה בלתי תקינה,משאבת ההזרקה לא תקינה וצרך להחליף אי ג'י אר . במוסך בו הרכב מטופל לא מצליחים למצוא את פתרון הבעיה .טוענים שהיו להם בעבר רכבים כאלו והמזרקים לא היו תקינים והנורה לא דלקה אז לא בטוח שגם אם יחליפו את המזרקים ומשאבת ההזרקה הבעיה תיפתר.(המזרקים אצלי משופצים/חדשים וגם משאבת ההזרקה). אשמח לדעת אם מישהו יוכל לעזור לי בפתרון הבעיה תודה
×
×
  • תוכן חדש...