שלום לכולם
יש לי פורד קונקט עם אותה בעיה שהועלתה כאן.הוחלף מנוע ,מזרקים ,משאבת הזרקה ,פילטר סולר, מיכל דלק וכל המערכת נוקתה מהסולר הישן ועוד דברים .נזק של כ 17000 ש"ח.
הבעיה שנדלקת לי נורת הסליל במהלך הנסיעה (בעליות או כשהאוטו מגיע לטמפ' מסויימת) וכל פעם חושבים שזו בעיה אחרת אך הבעיה לא נפתרת.דבר נוסף לוקח למנוע זמן בבוקר עד שהוא מתחמם ונדלק.
במוסך מורשה טענו שהמזרקים משתינים בצורה בלתי תקינה,משאבת ההזרקה לא תקינה וצרך להחליף אי ג'י אר .
במוסך בו הרכב מטופל לא מצליחים למצוא את פתרון הבעיה .טוענים שהיו להם בעבר רכבים כאלו והמזרקים לא היו תקינים והנורה לא דלקה אז לא בטוח שגם אם יחליפו את המזרקים ומשאבת ההזרקה הבעיה תיפתר.(המזרקים אצלי משופצים/חדשים וגם משאבת ההזרקה).
אשמח לדעת אם מישהו יוכל לעזור לי בפתרון הבעיה
תודה