Jump to content

nadav7

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של nadav7

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שוב תודה שבת שלום
  2. תודה על העצה השאלה היא מה זאת אומרת נזק מצטבר? להחליף אלטרנטור יעלה יותר ממצבר השאלה כמה נזק גורמת טעינת יתר של 0.8 (14.97 לעומת 14.2) מו כן, יש אפשרות לבדוק רמת טעינה לבד? המכשיר נמכר בחנויות חלפי רכב? תודה רבה על העזרה!
  3. שלום לכולם ברשותי דייהטסו שרייד שנת 1998 שעברה 124,000 ק"מ. היום החלפתי מצבר (המצבר היה משנת 2007, אולם האוטו נסע מאז רק 19,000, קניתי אותו מבחורה שנסעה רק מרחקים קצרים), לאחר שפעם שלישית בחודשיים האוטו לא הניע. פעם ראשונה- המצבר היה מרוקן ממים,מילאתי מים והנעתי. לאחר חודש וחצי- עוד פעם לא הניע, הנעתי עם כבלים. אחרי שלושה שבועות (היום) הנעתי עם כבלים והחלפתי מצבר. לאחר שהחלפתי מצבר, בדקו את הטעינה ואמרו שיש טעינת יתר ויש להחליף גם את האלטרנטור. הטעינה הייתה 14.97(לא זוכר עם האורות היו דלוקים או לא) כאשר על כתב האחריות למצבר (שנפ 46 אמפר) רשום שהטעינה צריכה להיות 13.8-14.2. חוץ מהפעמים שהרכב לא הניע, אין שום בעיות ברכב, לא של חשמל ולא של התנעה. אשמח לעצה בנוגע לאלטרנטור. תודה רבה ושבת שלום נדב
×
×
  • תוכן חדש...