נו......מה לעשות....כמו שכל בעל כלי ישן פה חושב שיש לו משהו אמיתי ביד?
גם לי מגיע הפריבילגיה הזאת...אין לאיש בעלות על הסטטוס של מכרה זהב ביד....
ואם זה הדיר שינה מעיניך? צר לי...לא זאת הייתה הכוונה....הכוונה הייתה אך ורק פרסום כלי ישן למכירה...לא נראה לך המחיר? אל תקנה.....גבוה מידי עבורך? תשבור את הקופת חזיר...ותתחיל לספור המעות...אולי הוא יהייה פעם שלך....
בכל אופן חביבי...תודה על הפרסום.....
ואגב...תודה למפרגנים....