שלום חברים אני עמית- חדש כאן בפורום.
אני מעוניין לקנות רכב יד שניה ישן (מפאת חוסר תקציב, ולא אהבה גדולה לדבר).
התקציב שלי נע בין 4000-6000 ש"ח לקניה בלבד ללא הוצאות נלוות.
יש לי אופציה לקנות גולף 89 1600 אוטומטית במצב מצוין (עפ"י בדיקה שטחית בלבד)- על פניו נראה שהרכב מאוד שמור- הפנים כמו חדש כולל מחוגים תאורות ופלסטיקה שבדרך כלל נשברת אחרי שנתיים. מבחוץ הרכב כמעט מושלם אבל בכל זאת זה רכב בן 22 שנים. מנהיגה לא ארוכה עליו הוא מרגיש טוב. סוחב עליות ומגיב יפה. הצמידו לו אגזוז לחץ חמוד והמנוע נשמע טוב.
אני לא מכונאי וגם לא בן של, אבל האוטו נראה ונשמע טוב. יש כמה דברים קטנים שצריך לסדר שזה מזגן(אולי רק גז ואולי צנרת שלמה), ידיות חיצוניות של פתיחת דלתות בשתי הדלתות מצד ימין לנהג, כיוון ברקסים או איזון גלגלים (יש רעד לא נעים בלחיצה על הבלם). שאלתי היא מאוד פשוטה- כדאי או לא? עלויות של רישוי חצי שנתי? צריכת דלק ותקלות אפשריות? האם אני צריך להיות עשיר, מכונאי, או בן של כדי להיות רגוע או שמדובר על רכב אמין? מבדיקה שעשיתי עם חברים שהיו בעלים של רכב דומה בעבר הם אמרו לי שהמנועים שלהם מאוד אמינים ושהם מגיעים בכיף גם ל400000 ק"מ והרכב הזה עשה 240000...
אשמח לייעוץ אם אפשר כמה שיותר בדוק ומקצועי, כי אין לי עוד 5000 שקל מיותרים.